אינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ובמסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים נגיש בקליק. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע”י מקלדת
- התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
- התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
- התאמת האתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
הבהרה
על אף מאמצינו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.
פניה לרכזת הנגישות באתר:
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
שם: מירב פולק
טלפון: 054-2490665
אימייל: merav@tzlalit.co.il
הסדרי נגישות מבנים
להלן פירוט הסדרי הנגישות במקומות הפתוחים לקהל. במידה וברצונכם לקבל מענה שאלה ו/או בהינתן צורך במידע נוסף, ניתן לפנות לרכז הנגישות שפרטיו נמצאים למעלה תחת פרטי רכזת נגישות.
- חניות נכים – לא נגיש
- דרכי גישה – נגיש
- כניסות – נגיש
- אזורי המתנה – נגיש
- דלפק כניסה – נגיש
- שירותי נכים – לא נגיש
- מעליות – נגיש
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – לא נגיש
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – לא נגיש
- דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`) – לא נגיש
- נגישות המוקד הטלפוני – לא נגיש
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, צ`אט…) – נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – לא נגיש
- מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים – לא נגיש
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד – נגיש